Primavera Pedagògica 2012

16 juny 2012

La Societat Catalana de Pedagogia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, va convocar   la cinquena edició del seminari de la Primavera Pedagògica. L’esdeveniment va tenir lloc els proppassats  31 de maig i 1 de juny. En aquest context,  joves pedagogs i pedagogues que es troben en els deu primers anys d’exercici professional, són convidats a presentar breument els seus estudis, recerques i projectes. S’estableix un diàleg amb altres pedagogs de llarg recorregut professional que actuen com a crítics constructius i sorgeix un debat acadèmic enriquidor, tant per als participants, com per als assistents. Les ponències presentades són publicades a la Revista Catalana de Pedagogia  amb objectiu de donar a conèixer algunes de les línies d’investigació, iniciatives i intervencions pedagògiques que s’estan duent a terme i per a les quals cal trobar un espai de projecció acadèmica

Sovint, les  intervencions dels assistents complementen les propostes dels ponents  i contribueixen al seu enriquiment. Es tracta, doncs, d’una trobada professional i científica d’intercanvi generacional on tots som ponents o responents. Tots podem contribuir a l´enfortiment de la pedagogia d’aquest país.

Programa Primavera pedagògica 2012

Resum de les ponències

Alba Castejón
Alba Díaz
Berta Espona
Francesc Franquesa
Maria Faig
Maribel de la Cerda

Fotografies de l’acte

Destaquem

X Jornada de l’Institut d’Estudis Catalans a l’ UCE de Prada

«L'ensenyament de les llengües en països romànics.   Plurilingüisme personal. Multilingüisme social» Ho ha organitzat: la Delegació territorial de l'IEC a Perpinyà i la Societat Catalana de Pedagogia (Institut d’Estudis Catalans) Dies: 18 i 19 d’agost. Sis sessions...