Revista Catalana de Pedagogia

 

coberta revista SCP

 

La Revista Catalana de Pedagogia, de periodicitat anual, és de la Societat Catalana de Pedagogia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans. Neix a l’any 2002.

Podeu consultar la Revista Catalana de Pedagogia al Portal de publicacions de l’IEC i a l’Hemeroteca Científica Catalana.

Normes de presentació

 

 

EQUIP EDITORIAL

Revista Catalana de Pedagogia

Directora

Ruth Vilà, Institut de Recerca en Educació (IRE) de la Universitat de Barcelona (UB)

Equip Editorial

Montse Freixa Niella, Universitat de Barcelona
Núria Rajadell Puiggros, Universitat de Barcelona, Espanya
Maria José Rubio Hurtado, Universitat de Barcelona
Angelina Sánchez Martí, Universitat Autònoma de Barcelona
Marta Esteban, Universitat de Barcelona. Institut de Recerca en Educació (IRE)

Comitè Científic

Lluís Parcerisa Marmi, Universitat Autònoma de Barcelona
Rosa Maria de la Fuente Castelló, Espai 3, Espanya
Julio Rodríguez Rodríguez, Universitat de Barcelona, Espanya
Antoni Perulles Rull, UNED, Espanya
Marc Fuertes-Alpiste, Universitat de Barcelona, Espanya
Josep Serentill i Rubio, Universitat de Lleida, Espanya
Josep Maria Marcel·lí Ferran Torrent, Universitat Rovira i Virgili
Alexandra Monné-Bellmunt, Universitat d’Andorra, Andorra
Miquel Àngel Comas, Universitat Oberta de Catalunya, Espanya
Joan Mallart i Navarra, Universitat de Barcelona, Espanya
Diego Calderón Garrido, Universitat de Barcelona
Marina Tomàs Folch, Universitat Autònoma de Barcelona, Espanya
Carles Lindín Soriano, Universitat de Barcelona
Gerardo Muñoz, Universidad Austral de Chile
Daniel García Goncet, Universidad de Zaragoza
Maria Luisa Rodríguez-Moreno, Universitat de Barcelona
Neus Lorenzo Galés, Universitat d’Andorra
Jordi Garcia Farrero, Universitat de Barcelona
Jordi Cantons Palmitjavila, Universitat d’Andorra
Pere Poy Baena, Universitat de Barcelona
Gabriel Hervás Nicolás, Universitat de Barcelona
Gemma Tur Ferrer, Universitat de les Illes Balears
Ester Micó Amigo, Universitat de les Illes Balears
Marga Vives Barceló, Universitat de les Illes Balears
Martí Teixidó i Planas, Societat Catalana de Pedagogia, Espanya
Ramon Bassa Martin, Universitat de les Illes Balears
Tamar Shuali Trachtenberg, Universidad Católica de Valencia
Josep Sánchez Santamaría, Universidad de Castilla-La Mancha
Jordi Tous Pallarès, Universitat Rovira i Virgili
Assumpta Aneas Alvarez, Universitat de Barcelona
Eulàlia Colleldemont i Pujadas, Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, Espanya
Jaume Cela Ollé, Mestre jubilat, Espanya
Xavier Ureta i Buxeda, Universitat Internacional de Catalunya, Espanya
Jorge Luis Méndez Ulrich, Universitat de Barcelona
Joan Soler Mata, Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, Espanya
Alejandra Montané López, Universitat de Barcelona
Graça COSTA DOS SANTOS, Universidade do Estado da Bahia (UNEB) – Universitat de Barcelona, Espanya
María Paz Sandín Esteban, Universitat de Barcelona, Espanya
Elia Lopez Cassa, Universitat de Barcelona
Núria Pérez Escoda, Universitat de Barcelona
Ana Belén Cano Hila, Universitat de Barcelona
Esther Luna González, Universitat de Barcelona

Correcció Lingüística

Servei Editorial, Institut d’Estudis Catalans (IEC)

Destaquem

VI Seminari de la Revista Catalana de Pedagogia

VI Seminari de la Revista Catalana de Pedagogia

VI Seminari de la Revista Catalana de Pedagogia - Qualitat educativa en els processos de transformació   https://revistes.iec.cat/index.php/RC... En aquest seminari es van volen recollir contribucions que, des de la recerca o les experiències i en clau de...

Simposi Rosa Sensat, 150 anys del seu naixement

Simposi Rosa Sensat, 150 anys del seu naixement

Representants de la SCP, el president, Josep Serentill i Neus Lorenzo van participar ahir al Simposi de RosaSensat amb motiu dels 150 anys del sei naixement de la pedagoga La consellera, AnnaSimo va inaugurar l'acte commemoratiu, posant en valor el seu llegat i la...

IA com a oportunitat per transformar el model educatiu

IA com a oportunitat per transformar el model educatiu

La Intel·ligència Artificial (IA) és una oportunitat per transformar el model educatiu. Neus Lorenzo, vicepresidenta de la Societat Catalana de Pedagogia, va particiar en la trobada 'Educació i Intel·ligència Artificial', organitzat per IGNITE Copilot al Hub Social de...