Grups de treball

” La Societat catalana de Pedagogia, en el seu compromís per la recerca científica per l’educació, promou, dona suport i acompanya aquelles iniciatives pedagògiques de qualitat que aporten valor afegit als diferents sectors de la comunitat educativa.

 

Els diferents Grups de Treball que s’identifiquen amb els valors i prioritats de la cultura catalana internacionalitzada en un món global poden proporcionar formació, afavorir la investigació a les aules, i obrir oportunitats innovadores pel desenvolupament professional dels docents.
SI ESTEU EN ALGUNA D’AQUESTES SITUACIONS, CONTACTEU AMB NOSALTRES :
  • `Si el vostre grup de treball representa una aposta per la qualitat, el rigor científic, els objectius de l’Institut d’estudis Catalans i les prioritats de la Societat Catalana de Pedagogia.
  • Si la vostra comunitat educativa està interessada en propostes concretes de formació i assessorament.
  • Si esteu preparant articles, llibres o publicacions sobre algun dels grups de treball que té vinculació pedagògica o interessos comuns amb la Societat Catalana de Pedagogia.
  • Si la vostra xarxa educativa vol ampliar, difondre o internacionalitzar els seus projectes de recerca educativa, en consonancia amb les finalitats de l’Institut d’estudis Catalans i de la Societat Catalana de Pedagogia.   “

Grups de treball 

Destaquem

«Els joves lectors prenen la paraula»

«Els joves lectors prenen la paraula»

Aquest acte va consistir en un breu parlament de la presidenta de l’IEC, Teresa Cabré, i la consellera d’Educació, Anna Simó, i, posteriorment, un col·loqui amb cinc alumnes de diferents centres sobre la lectura, que va conduir Gemma Pasqual. L'acte va tenir lloc el...

Vídeos del II Congrés Internacional de la SCP

Vídeos del II Congrés Internacional de la SCP

Ens complau informar-te de que a https://scpcongres2.wordpress.com/ ja pots consultar tots els vídeos i moltes informacions més sobre les comunicacions i ponències del II Congrés Congrés Internacional de la Societat Catalana de Pedagogia: Tendències d'èxit, realitats...