Fem l’Escola Plurilingüe

” Fem l’escola plurilingüe és la tercera fase de la (R+D+I) iniciada efectivament el 2014 amb el pilotatge del Termòmetre Lingüístic (TL), una prova de diagnòstic de la competència lingüística a 5 anys d’edat i de pronòstic pedagògic de l’adquisició de llengües. El 2015 es va difondre el Marc d’Ensenyament de Llengües Vives (MELvives), un marc de referència per a l’elaboració del Projecte Plurilingüe a cada escola, amb fonament científic per a la presa de decisions.

Tota la informació dle procés del projecte FEP ( 2014- 2020) es pot consultar clicant en aquest enllaç.
Les bases teòriques i les reflexions finals del projecte s’han publicat a l’Editorial Horsini (2022).”

Fem l'escola plurilingue

 

Destaquem

VI Seminari de la Revista Catalana de Pedagogia

VI Seminari de la Revista Catalana de Pedagogia

VI Seminari de la Revista Catalana de Pedagogia - Qualitat educativa en els processos de transformació   https://revistes.iec.cat/index.php/RC... En aquest seminari es van volen recollir contribucions que, des de la recerca o les experiències i en clau de...

Simposi Rosa Sensat, 150 anys del seu naixement

Simposi Rosa Sensat, 150 anys del seu naixement

Representants de la SCP, el president, Josep Serentill i Neus Lorenzo van participar ahir al Simposi de RosaSensat amb motiu dels 150 anys del sei naixement de la pedagoga La consellera, AnnaSimo va inaugurar l'acte commemoratiu, posant en valor el seu llegat i la...

IA com a oportunitat per transformar el model educatiu

IA com a oportunitat per transformar el model educatiu

La Intel·ligència Artificial (IA) és una oportunitat per transformar el model educatiu. Neus Lorenzo, vicepresidenta de la Societat Catalana de Pedagogia, va particiar en la trobada 'Educació i Intel·ligència Artificial', organitzat per IGNITE Copilot al Hub Social de...