Fem l’Escola Plurilingüe

” Fem l’escola plurilingüe és la tercera fase de la (R+D+I) iniciada efectivament el 2014 amb el pilotatge del Termòmetre Lingüístic (TL), una prova de diagnòstic de la competència lingüística a 5 anys d’edat i de pronòstic pedagògic de l’adquisició de llengües. El 2015 es va difondre el Marc d’Ensenyament de Llengües Vives (MELvives), un marc de referència per a l’elaboració del Projecte Plurilingüe a cada escola, amb fonament científic per a la presa de decisions.

Tota la informació dle procés del projecte FEP ( 2014- 2020) es pot consultar clicant en aquest enllaç.
Les bases teòriques i les reflexions finals del projecte s’han publicat a l’Editorial Horsini (2022).”

Fem l'escola plurilingue

 

Destaquem

«Els joves lectors prenen la paraula»

«Els joves lectors prenen la paraula»

Aquest acte va consistir en un breu parlament de la presidenta de l’IEC, Teresa Cabré, i la consellera d’Educació, Anna Simó, i, posteriorment, un col·loqui amb cinc alumnes de diferents centres sobre la lectura, que va conduir Gemma Pasqual. L'acte va tenir lloc el...

Vídeos del II Congrés Internacional de la SCP

Vídeos del II Congrés Internacional de la SCP

Ens complau informar-te de que a https://scpcongres2.wordpress.com/ ja pots consultar tots els vídeos i moltes informacions més sobre les comunicacions i ponències del II Congrés Congrés Internacional de la Societat Catalana de Pedagogia: Tendències d'èxit, realitats...