Amb Revista Catalana de Pedagogia, vol 12 hem volgut donar continuïtat a la sessió INNOVACIÓ EDUCATIVA I SISTEMA PEDAGÒGIC A L’ESCOLA realitzada amb la participació de les diverses xarxes de centres (05/10/2016).
Amb el tema monogràfic: Pràctica, teoria i avaluació de la innovació hem donat la paraula a professors i experts per clarificar la relació permanent entre pràctica, teoria i avaluació. Confiem que siguin textos útils als equips docents.
Accés a la Revista Catalana de Pedagogia. Vol 12
Sessió de presentació i taula rodona sobre la pràctica, teoria i avaluació de la innovació.
Diàleg entre els autors al qual se sumen altres experts que intervenen com a responents preferents de fila zero. El diàleg s’obrirà tots els assistents representants de les diverses institucions educatives.
Data: 11 de desembre de les sis a dos quarts de vuit del vespre.Lloc: seu de l’Institut d’Estudis Catalans. Carrer del Carme, 47. Barcelona.PROGRAMA INVITACIÓ I RESUM DE LES INTERVENCIONS