Pràctica, teoria i avaluació de la innovació educativa

27 nov. 2017

Amb Revista Catalana de Pedagogia, vol 12 hem volgut donar continuïtat  a la sessió  INNOVACIÓ EDUCATIVA I SISTEMA PEDAGÒGIC A L’ESCOLA realitzada amb la participació de les diverses xarxes de centres (05/10/2016).
 
 
 
 Amb el tema monogràfic: Pràctica, teoria i avaluació de la innovació hem donat la paraula a professors i experts per clarificar la relació permanent entre pràctica, teoria i avaluació. Confiem que siguin textos útils als equips docents.

 

Accés a la Revista Catalana de Pedagogia. Vol 12

 
 
Sessió de presentació i taula rodona sobre la pràctica, teoria i avaluació de la innovació.
Diàleg entre els autors  al qual se sumen altres experts que intervenen com a responents preferents de fila zero. El diàleg s’obrirà tots els assistents representants de les diverses institucions educatives.
Data: 11 de desembre de les sis a dos quarts de vuit del vespre.
Lloc: seu de l’Institut d’Estudis Catalans. Carrer del Carme, 47. Barcelona.
PROGRAMA INVITACIÓ I RESUM DE LES INTERVENCIONS

Destaquem

Assamblea de la SCP

Assamblea de la SCP

El passat dimarts 8 de juliol de 2025 es va celebrar l’Assemblea General de la Societat Catalana de Pedagogia, un espai de trobada i reflexió col·lectiva. Agraïm la participació activa de tothom qui va assistir-hi i animem a tots els membres de la SCP a continuar...

Call for papers: Revista Catalana de Pedagogia

Call for papers: Revista Catalana de Pedagogia

Monogràfic: “Salud y educación: complicidades para una vida llena” La Revista Catalana de Pedagogia fa una crida a la comunitat acadèmica, investigadora i professional del món educatiu i de la salut per a enviar contribucions per al pròxim número monogràfic dedicat a...