Pràctica, teoria i avaluació de la innovació educativa

27 nov. 2017

Amb Revista Catalana de Pedagogia, vol 12 hem volgut donar continuïtat  a la sessió  INNOVACIÓ EDUCATIVA I SISTEMA PEDAGÒGIC A L’ESCOLA realitzada amb la participació de les diverses xarxes de centres (05/10/2016).
 
 
 
 Amb el tema monogràfic: Pràctica, teoria i avaluació de la innovació hem donat la paraula a professors i experts per clarificar la relació permanent entre pràctica, teoria i avaluació. Confiem que siguin textos útils als equips docents.

 

Accés a la Revista Catalana de Pedagogia. Vol 12

 
 
Sessió de presentació i taula rodona sobre la pràctica, teoria i avaluació de la innovació.
Diàleg entre els autors  al qual se sumen altres experts que intervenen com a responents preferents de fila zero. El diàleg s’obrirà tots els assistents representants de les diverses institucions educatives.
Data: 11 de desembre de les sis a dos quarts de vuit del vespre.
Lloc: seu de l’Institut d’Estudis Catalans. Carrer del Carme, 47. Barcelona.
PROGRAMA INVITACIÓ I RESUM DE LES INTERVENCIONS

Destaquem

Els joves lectors prenen la paraula

Els joves lectors prenen la paraula

Ja disponible l'enllaç de la Taula rodona «Els joves lectors prenen la paraula II»: https://youtu.be/iMc6saeYwAM Les veus joves han ressonat amb força a la seu de l’Institut d’Estudis Catalans. En el marc d’una jornada dedicada a la lectura crítica i la passió per la...

Els joves lectors prenen la paraula a l’IEC

Els joves lectors prenen la paraula a l’IEC

Avui, les veus joves han ressonat amb força a la seu de l’Institut d’Estudis Catalans. En el marc d’una jornada dedicada a la lectura crítica i la passió per la literatura, estudiants d’arreu dels Països Catalans es reuneixen per compartir les seves reflexions. Aquest...