Pràctica, teoria i avaluació de la innovació educativa

27 nov. 2017

Amb Revista Catalana de Pedagogia, vol 12 hem volgut donar continuïtat  a la sessió  INNOVACIÓ EDUCATIVA I SISTEMA PEDAGÒGIC A L’ESCOLA realitzada amb la participació de les diverses xarxes de centres (05/10/2016).
 
 
 
 Amb el tema monogràfic: Pràctica, teoria i avaluació de la innovació hem donat la paraula a professors i experts per clarificar la relació permanent entre pràctica, teoria i avaluació. Confiem que siguin textos útils als equips docents.

 

Accés a la Revista Catalana de Pedagogia. Vol 12

 
 
Sessió de presentació i taula rodona sobre la pràctica, teoria i avaluació de la innovació.
Diàleg entre els autors  al qual se sumen altres experts que intervenen com a responents preferents de fila zero. El diàleg s’obrirà tots els assistents representants de les diverses institucions educatives.
Data: 11 de desembre de les sis a dos quarts de vuit del vespre.
Lloc: seu de l’Institut d’Estudis Catalans. Carrer del Carme, 47. Barcelona.
PROGRAMA INVITACIÓ I RESUM DE LES INTERVENCIONS

Destaquem

II Congrés Internacional SCP-IEC

II Congrés Internacional SCP-IEC

El II Congrés Internacional SCP-IEC: "Tendències, realitats emergents i expectatives en educació" ha aplegat aquest passat 28, 29 i 30 de novembre a la Seu d'Urgell i a Andorra, diferents professionals de l'àmbit educatiu que han estat reflexionant sobre l'educació,...

Sessió inaugural del curs 2024-2025 de la SCP

Sessió inaugural del curs 2024-2025 de la SCP

La Societat Catalana de Pedagogia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, va organitzar la sessió inaugural del curs 2024-2025. Xavier Chavarria, doctor en ciències de l’educació amb dos mestratges en supervisió i avaluació, va impartir la conferència «Avaluar la...