2n Congrés Internacional de la SCP
Day(s)
:
Hour(s)
:
Minute(s)
:
Second(s)
2ª Jornada SCP sobre Currículum Bimodal i participació en la recerca 2014-2015
El proper dimarts 17 de juny, a les 18 h., a la seu de l'IEC (c/ Carme, 47, Barcelona) esteu convidats a la 2a. JORNADA SOBRE CURRICULUM BIMODAL on es presentarà el sistema curricular que assegura substancials millores en aprenentatges i rendiment de l'alumnat i 13...
XXXVI anys de Premis Baldiri Reixac de suport a l’escola en llengua catalana per a tots els infants
Dimecres , 28 de maig de 2014 s'han lliurat els premis a les Escoles i els Premis a Mestres i Professors. 12 escoles, 3 mestres i professors Dimuenge, 1 de juny de 2014 es lliuren els Premis als Alumnes al Casal de l'Espluga de Francolí. 65 premis a grups d'alumnes...
2ª conversa de la SCP: les bases dels nous paradigmes educatius
Dimarts 10 de juny (de 18 a 20 h. en una cafeteria a propera a l'IEC) . Temàtica: "Quins considerem que són els trets essencials dels nous paradigmes educatius". Considerarem dos àmbits: FINALITATS. Àmbit Educatiu (paradigma pròpiament educatiu): objectius de...
Posicionament en suport al professor Jaume Sastre, en vaga de fam pel diàleg amb els docents
Ramon Bassa, prof UIB, de la Junta SCP, visita Jaume Sastre, professor coratjós. Posicionament SCP suport Jaume Sastre.pdf
35 anys construint l’escola catalana per a tots. No podem permetre que s’impedixi aprendre en català als infants d’altres llengües familiars.
Falten 12 dies perquè es trenqui el model educatiu català. Mobilitza’t! Publicat el 20/05/2014 Somescola.cat fa una crida a la mobilització per defensar el nostre model d’escola davant d’una amenaça imminent: la sentència del Tribunal… Llegir més » Barcelona, 14 de...
PROVA DE DIAGNÒSTIC PEDAGÒGIC DE LA COMPETÈNCIA LINGÜÍSTICA
La Societat Catalana de Pedagogia impulsa la recerca i desenvolupament (R +D) d’una prova que permeti fer un diagnòstic pedagògic de competència lingüística i pronòstic de l’amplitud de llengües que es poden aprendre. Això ha de permetre programar l’ensenyament de...