EDUBARÒMETRE DE FUNDACIÓ BOFILL – PER L’EDUCACIÓ RESPONC

10 maig 2018

L’edubarometre és la primera enquesta que pregunta a famílies i docents sobre les seves necessitats, expectatives i visions sobre l’educació dels seus fills i filles, dels seus alumnes, del seu centre i sobre com ha de ser l’educació del país. En el moment actual de canvis en l’educació, cal obrir i ampliar el debat, incorporant la pluralitat i riquesa de visions dels principals actors educatius.

La Societat Catalana de Pedagogia dona suport a la iniciativa, ja que hem valorat l’interès i utilitat de conèixer millor les opinions dels mestres i famílies per a la millor projecció de l’acció pedagògic. Gràcies a un vincle personalitzat que ens ofereix la Fundació Jaume Bofill, podrem disposar del resultats agregats de les persones que responguin.

Us animem a participar a l’edubarometre, una iniciativa de la Fundació Jaume Bofill (www.fbofill.cat, una entitat que promou la recerca i el debat educatiu) en la que col·laborem des de la Societat Catalana de Pedagogia.

Us convidem  a fer difusió de l’enquesta i a animar a respondre tots els docents i famílies, per les vies que consideris més adients, amb l’enllaç de la Societat Catalana de Pedagogia:  http://enquesta.edubarometre.cat/s3/scp. La Fundació Jaume Bofill es compromet a respectar escrupolosament la confidencialitat de les dades, a mai compartir-les amb tercers i a no identificar en cap cas centres ni persones.

Us agrairem molt sincerament que en feu difusió. Ens permetrà conèixer i debatre millor sobre les prioritats i necessitats educatives del país.

Destaquem

IA com a oportunitat per transformar el model educatiu

IA com a oportunitat per transformar el model educatiu

La Intel·ligència Artificial (IA) és una oportunitat per transformar el model educatiu. Neus Lorenzo, vicepresidenta de la Societat Catalana de Pedagogia, va particiar en la trobada 'Educació i Intel·ligència Artificial', organitzat per IGNITE Copilot al Hub Social de...

https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/index La Revista Catalana de Pedagogia (Societat Catalana de Pedagogia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans) ha publicat el vol. 25 (2024), en format d’accés obert, a l’Hemeroteca Científica Catalana. El Vol. 25 (2024) es...