Col·loqui Transfronterer

07 oct. 2019

Intercanvis, recursos, estratègies per al mestre plurilingüe

Escambis, recorses, estrategias pel mèstre plurilingüe

Gestes professionnels et boîte à outils des enseignants plurilingues

      

     

 

 

 

 

DATA: 20 de novembre de 2019

LLOC: Amphithéatre du site FDE de Perpinyà /UM. 3, av. Alfred Sauvy, 66000 Perpinyà (9h-17h30).

 

El Col·loqui del dia 20 de novembre anirà precedit per una VETLLADA PEDAGÒGICA que tindrà lloc el dia 19 de novembre a les 18:30h a la seu del Col·legi Pompeu Fabra-La Bressola, 1, avinguda de la república 66270 EL SOLER.

 

L’educació escolar avui té un repte que l’obliga a actualitzar alguns enfocaments per adaptar-se als processos de globalització que experimenta la societat. La diversitat lingüística i cultural forma part de la vida quotidiana. Els infants i joves estan en contacte amb multiplicitat de llengües vives. En aquest context, el Consell d’Europa decideix afavorir totes les polítiques d’educació lingüística nacionals o regionals que promoguin el multilingüisme social inclusiu per consolidar un sistema d’ensenyament plurilingüe que parteixi de la llengua del territori, atengui la llengua de les famílies i projecti l’aprenentatge de les llengües transnacionals. La jornada vol centrar-se en la didàctica del plurilingüisme i paper del docent com a agent clau en la implementació dels currículums escolars en classes bilingües i immersives. Les comunicacions seran una oportunitat per millorar comprendre la didàctica del plurilingüisme i intercanviar al voltant dels gestos professionals i dels recursos que afavoreixen la didàctica del plurilingüisme.

PROGRAMA DEL COL·LOQUI I DE LA VETLLADA PEDAGÒGICA:

Col·loqui transfronterer PROGRAMA PDF.

INSCRIPCIÓ GRATUÏTA.
Podeu formalitzar la vostra inscripció a través de la via que s'indica en el correu electrònic. 

SOPAR DEL DIA 19 DE NOVEMBRE, 
ESMORZAR I DINAR DEL DIA 20 DE NOVEMBRE 
a càrrec de l'organització. 



ENTITATS ORGANITZADORES: 



























Destaquem

IA com a oportunitat per transformar el model educatiu

IA com a oportunitat per transformar el model educatiu

La Intel·ligència Artificial (IA) és una oportunitat per transformar el model educatiu. Neus Lorenzo, vicepresidenta de la Societat Catalana de Pedagogia, va particiar en la trobada 'Educació i Intel·ligència Artificial', organitzat per IGNITE Copilot al Hub Social de...

https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/index La Revista Catalana de Pedagogia (Societat Catalana de Pedagogia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans) ha publicat el vol. 25 (2024), en format d’accés obert, a l’Hemeroteca Científica Catalana. El Vol. 25 (2024) es...