Fem l’Escola Plurilingüe

” Fem l’escola plurilingüe és la tercera fase de la (R+D+I) iniciada efectivament el 2014 amb el pilotatge del Termòmetre Lingüístic (TL), una prova de diagnòstic de la competència lingüística a 5 anys d’edat i de pronòstic pedagògic de l’adquisició de llengües. El 2015 es va difondre el Marc d’Ensenyament de Llengües Vives (MELvives), un marc de referència per a l’elaboració del Projecte Plurilingüe a cada escola, amb fonament científic per a la presa de decisions.

Tota la informació dle procés del projecte FEP ( 2014- 2020) es pot consultar clicant en aquest enllaç.
Les bases teòriques i les reflexions finals del projecte s’han publicat a l’Editorial Horsini (2022).”

Fem l'escola plurilingue

 

Destaquem

Els joves lectors prenen la paraula

Els joves lectors prenen la paraula

Ja disponible l'enllaç de la Taula rodona «Els joves lectors prenen la paraula II»: https://youtu.be/iMc6saeYwAM Les veus joves han ressonat amb força a la seu de l’Institut d’Estudis Catalans. En el marc d’una jornada dedicada a la lectura crítica i la passió per la...

Els joves lectors prenen la paraula a l’IEC

Els joves lectors prenen la paraula a l’IEC

Avui, les veus joves han ressonat amb força a la seu de l’Institut d’Estudis Catalans. En el marc d’una jornada dedicada a la lectura crítica i la passió per la literatura, estudiants d’arreu dels Països Catalans es reuneixen per compartir les seves reflexions. Aquest...