WEBINAR – Les tecnologies en el context actual

19 juny 2020

El proper dijous 9 de juliol de 18:00h a 19:30h

Tindrà lloc el debat virtual

LES TECNOLOGIES EN EL CONTEXT EDUCATIU ACTUAL

Per a un ús responsable, saludable i ètic.

Amb la participació de Miquel Àngel Prats, professor de la Universitat de Blanquerna i guanyador del premi Joan Profitós 2020, Mariola Dinarès, periodista especialitzada en temes digitals i Jordi Bernabeu, especialista en addiccions tecnològiques.

  • Com comprendre el moment sociotecnològic actual?
  • Què significa autonomia i competencial digital?
  • Com podem garantir la seguretat i benestar digital?
  • Què cal fer amb les tecnologies digitals a cada edat?
  • Com tenir autoritat moral davant l’ús dels aparells digitals?

El debat està servit!

Panelistes i intervinents

Us hi esperem.

Enllaç a la plataforma ZOOM: https://us02web.zoom.us/j/83887364708?pwd=SGdsVC9IZjFKNTQzQjBTMHAyQVh5QT09

Cal que formalitzeu la vostra inscripció https://www.iec.cat/jornades/tecnologies2020.asp

Destaquem

Simposi Rosa Sensat, 150 anys del seu naixement

Simposi Rosa Sensat, 150 anys del seu naixement

Representants de la SCP, el president, Josep Serentill i Neus Lorenzo van participar ahir al Simposi de RosaSensat amb motiu dels 150 anys del sei naixement de la pedagoga La consellera, AnnaSimo va inaugurar l'acte commemoratiu, posant en valor el seu llegat i la...

IA com a oportunitat per transformar el model educatiu

IA com a oportunitat per transformar el model educatiu

La Intel·ligència Artificial (IA) és una oportunitat per transformar el model educatiu. Neus Lorenzo, vicepresidenta de la Societat Catalana de Pedagogia, va particiar en la trobada 'Educació i Intel·ligència Artificial', organitzat per IGNITE Copilot al Hub Social de...

Vol. 25: Revista Catalana de Pedagogia

Vol. 25: Revista Catalana de Pedagogia

La Revista Catalana de Pedagogia (Societat Catalana de Pedagogia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans) ha publicat el vol. 25 (2024), en format d’accés obert, a l’Hemeroteca Científica Catalana. El Vol. 25 (2024) es titula: Ecopedagogia, mirada compromesa i...