“LA FORMACIÓ DE MESTRES” Amb motiu de la presentació de la Revista Catalana de Pedagogia

22 gen. 2016

Dilecte/a col·lega,

La Societat Catalana de Pedagogia  amb la Direcció i Equip de Redacció de la Revista Catalana de Pedagogia (RCP) anunciem i us convidem a la presentació de la nova etapa de la  RCP que farem amb la Taula Rodona que s’esdevindrà a la seu de l’Institut d’Estudis Catalans,  dimecres 10 de febrer a les 18:30 h. A l’annex hi trobareu la invitació que et fem arribar.

La Revista Catalana de Pedagogia, publicació de la Societat Catalana de Pedagogia de l’Institut d’Estudis Catalans, ha emprès una nova etapa en la seva llarga i reconeguda trajectòria. Això ha suposat introduir canvis significatius que es faran visibles des del proper volum de febrer de 2016, d’imminent aparició.

Amb aquesta nova etapa, es pretén que la RCP, amb la seva periodicitat semestral, esdevingui un complement de qualitat respecte del de les altres publicacions existents.

Una vegada culminada aquesta etapa de canvis, volem donar-te’ls a conèixer tot aprofitant l’edició del proper número mitjançant l’acte que hem anunciat i del qual en cursem la corresponent invitació a l’annex.

Per fer les previsions necessàries et preguem que et registris aquí

Cordialment,

Martí Teixidó

president de la SCP

Invitació Taula rodona La formació professional dels mestres

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Destaquem

Assamblea de la SCP

Assamblea de la SCP

El passat dimarts 8 de juliol de 2025 es va celebrar l’Assemblea General de la Societat Catalana de Pedagogia, un espai de trobada i reflexió col·lectiva. Agraïm la participació activa de tothom qui va assistir-hi i animem a tots els membres de la SCP a continuar...

Call for papers: Revista Catalana de Pedagogia

Call for papers: Revista Catalana de Pedagogia

Monogràfic: “Salud y educación: complicidades para una vida llena” La Revista Catalana de Pedagogia fa una crida a la comunitat acadèmica, investigadora i professional del món educatiu i de la salut per a enviar contribucions per al pròxim número monogràfic dedicat a...