Trobada Pedagògica i Intercanvi d’Experiències. Propostes per a millorar la pràctica docent

15 març 2015

Benvolguts/des,

Us convidem a assistir a la Trobada Pedagògica i Intercanvi d’Experiències: Propostes per millorar la pràctica docent: Termòmetre Lingüístic (TL) i Currículum Bimodal. Recerques de la Societat Catalana de Pedagogia.

 

2015-03-15 19.21.38

Tindrà lloc el proper dissabte 11 d’abril de 9h a 14h. Com que les inscripcions han superat el previst us comuniquem que aquesta formació es farà a l’aula Magna de la UViC-UCC, Campus Torre dels Frares.

 

 

 

 

 

Activitat gratuïta reconeguda pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Assistència necessària per aquelles persones que havent assistit a la jornada formativa del Termòmetre Lingüístic i havent fet l’aplicació a l’aula, vulguin completar l’acreditació de 15 hores que atorga els Departament d’ Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

curribimodal2014cat

 

Per a més informació accediu al següent enllaç: Propostes per millorar la pràctica docent: Termòmetre Lingüístic (TL) i Currículum Bimodal

 Descarregueu-vos el programa de mà en format pdf

 Cliqueu AQUÍ per a  formalitzar la vostra inscripció.

Organitza

ORGANITZA:

566_LogoSCPVermell-85[1]uvic

 

 

 

AMB LA COL·LABORACIÓ DE:

grup

 AMB EL SUPORT DE:

 

logo_ensenyament[1]

Destaquem

Simposi Rosa Sensat, 150 anys del seu naixement

Simposi Rosa Sensat, 150 anys del seu naixement

Representants de la SCP, el president, Josep Serentill i Neus Lorenzo van participar ahir al Simposi de RosaSensat amb motiu dels 150 anys del sei naixement de la pedagoga La consellera, AnnaSimo va inaugurar l'acte commemoratiu, posant en valor el seu llegat i la...

IA com a oportunitat per transformar el model educatiu

IA com a oportunitat per transformar el model educatiu

La Intel·ligència Artificial (IA) és una oportunitat per transformar el model educatiu. Neus Lorenzo, vicepresidenta de la Societat Catalana de Pedagogia, va particiar en la trobada 'Educació i Intel·ligència Artificial', organitzat per IGNITE Copilot al Hub Social de...

Vol. 25: Revista Catalana de Pedagogia

Vol. 25: Revista Catalana de Pedagogia

La Revista Catalana de Pedagogia (Societat Catalana de Pedagogia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans) ha publicat el vol. 25 (2024), en format d’accés obert, a l’Hemeroteca Científica Catalana. El Vol. 25 (2024) es titula: Ecopedagogia, mirada compromesa i...