VIII Primavera Pedagògica

15 maig 2015

Enguany,  la Societat Catalana de Pedagogia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, convoca la vuitena edició del seminari de la Primavera Pedagògica . L’esdeveniment està previst per als propers 27 i 28 de maig a la sala Pi i Sunyer  de l’Institut d’Estudis Catalans, al Carrer del Carme 47, Barcelona. 

DIÀLEG ENTRE PEDAGOGS I PEDAGOGUES JOVES I SÉNIORS

Pptpripe2015

Com ja és habitual, joves pedagogs i pedagogues que es troben en els deu primers anys d’exercici professional, són convidats a presentar breument els seus estudis, recerques i projectes per als quals cal trobar un espai de projecció acadèmica. S’estableix un diàleg amb altres pedagogs de llarg recorregut professional que actuen com a crítics constructius i sorgeix un debat acadèmic enriquidor, tant per als participants, com per als assistents.   Sovint, les  intervencions dels assistents complementen les propostes dels ponents  i contribueixen al seu enriquiment. Es tracta, doncs, d’una trobada professional i científica d’intercanvi generacional on tots som ponents o responents. Tots podem contribuir a l’enfortiment de la pedagogia d’aquest país.

Podeu veure i descarregar-vos el

Programa Primavera Pedagògica.pdf

Podeu veure i descarregar-vos les comunicacions:

Què tenen de pedagògics els processos d’avaluació participativa d’accions comunitàries (Hèctor Núñez)
Maria Montessori: Característiques dels menors de 6 anys i els Principis Montessorians en l’Ambient Preparat (Anna Claravall)

Activitat organitzada per  la Societat Catalana de Pedagogia

566_LogoSCPVermell-85[1]

 

 

 

 

 

 

Amb la col.laboració de la Universitat de Barcelona

 

 

(Activitat acreditada per als estudiants de la UB amb un crèdit de lliure elecció)

ub2

 

 

 

 

 

Amb el suport del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya

índice

 

 

 

 

Activitat  reconeguda pel Departament d´Ensenyament amb una acreditació de deu hores per al professorat assistent.

GALERIA D’IMATGES

Cliqueu damunt de les imatges per veure-les senceres.

Destaquem

IA com a oportunitat per transformar el model educatiu

IA com a oportunitat per transformar el model educatiu

La Intel·ligència Artificial (IA) és una oportunitat per transformar el model educatiu. Neus Lorenzo, vicepresidenta de la Societat Catalana de Pedagogia, va particiar en la trobada 'Educació i Intel·ligència Artificial', organitzat per IGNITE Copilot al Hub Social de...

https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/index La Revista Catalana de Pedagogia (Societat Catalana de Pedagogia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans) ha publicat el vol. 25 (2024), en format d’accés obert, a l’Hemeroteca Científica Catalana. El Vol. 25 (2024) es...