VII Primavera Pedagògica

04 abr. 2014

Enguany,  la Societat Catalana de Pedagogia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, convoca la setena edició del seminari de la Primavera Pedagògica . L’esdeveniment està previst per als propers 7 i 8 de maig a la sala Pi i Sunyer  de l’Institut d’Estudis Catalans, al Carrer del Carme 47, Barcelona. 

DIÀLEG ENTRE PEDAGOGS I PEDAGOGUES JOVES I SÉNIORS

  Com ja és habitual, joves pedagogs i pedagogues que es troben en els deu primers anys d’exercici professional, són convidats a presentar breument els seus estudis, recerques i projectes per als quals cal trobar un espai de projecció acadèmica. S’estableix un diàleg amb altres pedagogs de llarg recorregut professional que actuen com a crítics constructius i sorgeix un debat acadèmic enriquidor, tant per als participants, com per als assistents.   Sovint, les  intervencions dels assistents complementen les propostes dels ponents  i contribueixen al seu enriquiment. Es tracta, doncs, d’una trobada professional i científica d’intercanvi generacional on tots som ponents o responents. Tots podem contribuir a l’enfortiment de la pedagogia d’aquest país.

Podeu veure i descarregar-vos el

Programa Primavera Pedagògica.pdf

Activitat organitzada per  la Societat Catalana de Pedagogia

566_LogoSCPVermell-85[1]

 

Amb la col.laboració de la Universitat de Barcelona

( Activitat acreditada per als estudiants de la UB amb un crèdit de lliure elecció )

 

ub2

 

Amb el suport del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya

 (Activitat  reconeguda pel Departament d´Ensenyament amb una acreditació de deu hores per al professorat assistent.)

índice

Galeria d’imatges

INSCRIPCIONS   Les inscripcions són gratuïtes i les places són limitades.   Feu la vostra sol.licitud d’inscripció a través d’aquest formulari.  Atès que les places són limitades,  tindran prioritat els socis de la SCP i els estudiants provinents de la UB.  A partir del  dia 30  de d’abril   us comunicarem per correu electrònic si ha estat possible atorgar-vos plaça.

 

Destaquem

IA com a oportunitat per transformar el model educatiu

IA com a oportunitat per transformar el model educatiu

La Intel·ligència Artificial (IA) és una oportunitat per transformar el model educatiu. Neus Lorenzo, vicepresidenta de la Societat Catalana de Pedagogia, va particiar en la trobada 'Educació i Intel·ligència Artificial', organitzat per IGNITE Copilot al Hub Social de...

https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/index La Revista Catalana de Pedagogia (Societat Catalana de Pedagogia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans) ha publicat el vol. 25 (2024), en format d’accés obert, a l’Hemeroteca Científica Catalana. El Vol. 25 (2024) es...