Així va ser la 3a conversa: “currículum per assignatures versus currículum per projectes”
SÍNTESI DE LA 3a CONVERSA DE LA SCP "Currículum per assignatures versus currículum per projectes" dimecres 6 de maig de 2015 Han participat: Carme Amorós, Núria Borrell, Àngela González, Marta Hereu, Pere Marquès, Dolors Maura, Mireia Montané, Carme Rider, Joan Rué,...
Tercera conversa pedagògica de la Societat Catalana de Pedagogia
El dimecres 6 de maig, de 18 a 20 h, en una cafeteria propera a la seu de la Societat Catalana de Pedagogia (c/ Carme 47, BCN), tindrà lloc la "3a conversa de la SCP". Temàtica: "Organitzant el curriculum: curriculum per assignatures versus curriculum per...
Trobada Pedagògica i Intercanvi d’Experiències. Propostes per a millorar la pràctica docent
Benvolguts/des, Us convidem a assistir a la Trobada Pedagògica i Intercanvi d’Experiències: Propostes per millorar la pràctica docent: Termòmetre Lingüístic (TL) i Currículum Bimodal. Recerques de la Societat Catalana de Pedagogia. Tindrà lloc el proper...
Lliurament XXV premi Joan Profitós 2014
La Societat Catalana de Pedagogia i la Fundació Joan Profitós es complauen a convidar-vos a l'acte de lliurament del XXV premi Joan Profitós que tindrà lloc el proper dimecres dia 13 de maig a la sala Prat de la Riba de l' Institut d' Estudis Catalans a les 19:00h....
Termòmetre Lingüístic- Pilotatge 2015
TERMÒMETRE LINGÜÍSTIC- INICIEM EL PILOTATGE 2015 Agraïm els qui el proppassat curs 2013-2014 hagueu format part del primer grup d’escoles de pilotatge de la prova de diagnòstic pedagògic de competència lingüística i pronòstic de l’amplitud de llengües apreses que...
No Results Found
The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.


LA SOCIETAT CATALANA DE PEDAGOGIA
La Societat Catalana de Pedagogia (SCP) és una societat científica fundada el 12 de juny de 1984 com a filial de l’Institut d’Estudis Catalans, la màxima institució acadèmica de Catalunya, i es troba adscrita a la Secció de Filosofia i Ciències Socials