Medalla d’Or de la Generalitat a Maria Teresa Codina
Dilluns 21 de desembre va ser entregada la Medalla d'Or de la Generalitat a Maria Teresa Codina, una de les sòcies fundadores de la SCP i fundadora de l'Associació de Mestres Rosa Sensat, per ser una referent de la renovació pedagògica i per la lluita pel dret a...
Manifest de la Plataforma Som Escola
Manifest de la Plataforma Som Escola, de la qual l'IEC en forma part i queda representada a través de la SCP, davant la sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya que obliga totes les escoltes catalanes a fer un 25% de les classes en castellà. Manifest...
Declaració de la Societat Catalana de Pedagogia – L’escola catalana, avui plurilingüe
La finalitat d’aquesta Declaració és la d’oferir als centres educatius, AMPA, consells escolars, entitats educatives i partits polítics un instrument amb fonamentació científica que els permeti explicar a les famílies, i a la ciutadania en general, el model d’escola...
SER PERSONA: Un principi educatiu per a la construcció individual i col·lectiva.
SER PERSONA: Un principi educatiu per a la construcció individual i col·lectiva. Seminari web en línia Tindrà lloc el proper dia 4 de novembre. PROGRAMA DE L'ACTE en format PDF Programa de l'acte en format PDF descarregable Activitat gratuïta. Inscripcions a...
WEBINAR – Les tecnologies en el context actual
El proper dijous 9 de juliol de 18:00h a 19:30h Tindrà lloc el debat virtual LES TECNOLOGIES EN EL CONTEXT EDUCATIU ACTUAL Per a un ús responsable, saludable i ètic. Amb la participació de Miquel Àngel Prats, professor de la Universitat de Blanquerna i guanyador del...
No Results Found
The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.


LA SOCIETAT CATALANA DE PEDAGOGIA
La Societat Catalana de Pedagogia (SCP) és una societat científica fundada el 12 de juny de 1984 com a filial de l’Institut d’Estudis Catalans, la màxima institució acadèmica de Catalunya, i es troba adscrita a la Secció de Filosofia i Ciències Socials