La SCP present a la jornada de l’IEC de la Universitat Catalana d’Estiu

16 ag. 2012

El 19 d’agost es farà, un any més, la Jornada de l’Institut d’Estudis Catalans a la UCE, que enguany tractarà sobre l’ensenyament de llengua en un context bilingüe i multilingüe.
La SCP ha estat convidada a presentar “El model lingüístic de l’ensenyament a Catalunya” i la perspectiva de model català que impulsa  la societat (Revista Catalana de Pedagogia, vol. 6, Tema monogràfic sobre l’ensneyament de les llengües).

IX Jornada de l’Institut d’Estudis Catalans a l’UCE de Prada

«Ensenyar llengua en context bilingüe multilingüe»

Ho organitzen:
la Delegació territorial de l’IEC a Perpinyà, l’APLEC (Associació per a l’Ensenyament del Català), el GTR, grup transfronterer de recerca, Perpinyà-Girona (ICRECS de la Universitat de Perpinyà i el grup Llengües i Aprenentatge de la Universitat de Girona)

Ho coordina:
Miquela Valls

Dia: 19 d’agost, de 9 a 12

Ensenyar llengua en context bilingüe multilingüe, per Miquela Valls (presidenta de l’APLEC i membre de l’IEC)

L’escola Arrels, per Pere Manzanares

L’escola La Bressola
, per Francesc Franquesa

Les Calendretes occitanes
, per Patrici Baccou

L’ensenyament per immersió a Catalunya
, per Martí Teixidó (president de la Societat Catalana de Pedagogia)

Els atacs contra el sistema educatiu de Catalunya: aspectes jurídics, polítics i socials
, per Josep Cruanyes (president de la Societat Catalana d’Estudis Jurídics)

Debat

http://www.uce.cat/XLIV_UCE/jornades.html#8

Destaquem

IA com a oportunitat per transformar el model educatiu

IA com a oportunitat per transformar el model educatiu

La Intel·ligència Artificial (IA) és una oportunitat per transformar el model educatiu. Neus Lorenzo, vicepresidenta de la Societat Catalana de Pedagogia, va particiar en la trobada 'Educació i Intel·ligència Artificial', organitzat per IGNITE Copilot al Hub Social de...

https://revistes.iec.cat/index.php/RCP/index La Revista Catalana de Pedagogia (Societat Catalana de Pedagogia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans) ha publicat el vol. 25 (2024), en format d’accés obert, a l’Hemeroteca Científica Catalana. El Vol. 25 (2024) es...